Jeżeli chcesz zgłosić reklamację, zastosuj się do poniższego punkt: PROCES REKLAMACJI
UWAGA! Przed wysłaniem reklamacji skontaktuj się z nami. Być może wspólnymi siłami uda nam się wyeliminować usterkę. Dodatkowo sprawdzimy czy w paczce zawarli Państwo wszystkie akcesoria i dokumenty niezbędne aby proces reklamacyjny nie wydłużał się.
Sugerujemy również, celem szybszej realizacji procesu reklamacyjnego, wysłać produkt bezpośrednio do producenta, wraz z odpowiednimi dokumentami. Urządzenie szybciej trafi do serwisu, co skróci czas całej procedury reklamacyjnej.
Dlatego w takiej sytuacji, prosimy również o jak najszybszy kontakt z nami.
PROCES REKLAMACJI:
Formularz reklamacji (znajdziesz go na dole strony).
Należy go pobrać i wypełnić oraz dołaczyć do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu, przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady
Odesłanie produktu.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz fakturą zakupu.
Wysyłka.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Optimum Creation
ul. Bursztynowe Wzgórza 28B
80-180 Jankowo Gdańskie
Nie odbieramy paczek, o których wcześniej nie zostaniemy poinformowani!
ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Optimum Creation
ul. Bursztynowe Wzgórza 28B
80-180 Jankowo Gdańskie
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami należy dołączyć także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz fakturę.
Przed dokonaniem zwrotu towaru, prosimy o kontakt z nami. To pozwoli przyspieszyć całą procedurę łącznie ze zwrotem środków za zakupiony produkt.
FORMULARZ REKLAMACJI
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY